poniedziałek, 25 lipca 2016

A new camera :)

I got myself a new phone. And this toy is so great. I can't stop playing with all the options. I didn't even know such things can be done when you're not a professional photographer!!! My pic were always so... saute; no retouching or adjusting... All I could do was a bit of cropping sometimes :D

Zmieniłam ostatnio telefon i cieszę się jak nie wiem co. Ale fajna zabawka. Nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy można robić ze zdjęciami. Bo moje zawsze takie saute były; bez edytowania, retuszowania... co najwyżej jakiś filtr nakładałam. Ale super!







7 komentarzy:

  1. "Taka mała rzecz, a cieszy". Aparat w komórce, zwłaszcza dobrej jakości to wspaniała rzecz, choć taka mała. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. supi, mi bardzo tego brakuje... Ale tym bardziej ciesze sie razem z tobą Gosiu, teraz możesz nas zasypywać zdjęciami tych niesamowitości!!!

    GIVEAWAY / CANDY na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Soooooo beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://shabbydollhouse.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj będę Was teraz zasypywac az Wam się znudzi ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj będę Was teraz zasypywac az Wam się znudzi ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photography it looks professional

    OdpowiedzUsuń
  7. I really admire your displays and photos.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...