wtorek, 16 września 2014

Holidays are over :)

I know! I haven't been here for a while :(. I'm so sorry but I'm sure you all know that sometimes real life takes so much time and energy that there's not much left for your mini life :) Anyway I'm back. And I'll do my best to be here as often as possible. Holidays are over. Time to get back to work :)
To start with two photos of something I made in summer. Nothing special but it seems to go nicely with today's sunny Autumn weather :).

Wiem! Nie było mnie tu wieki :(. Bardzo mi przykro, ale wiecie, jak to jest. Czasami życie w realu zabiera tyle czasu i energii, że nie bardzo wystarcza ich już na nasze "mini alter ego" ;) Tak czy inaczej, już jestem z powrotem :). I postaram się tu pojawiać tak często, jak się da. Wakacje się skończyły. Czas brać się do roboty.
Dzisiaj tylko dwa zdjęcia czegoś, co zrobiłam latem. Nic specjalnego, ale pasuje do dzisiejszej słonecznej jesiennej pogody :). Tylko ta tektura na posadzce... Trzeba coś z tym zrobić.



15 komentarzy:

  1. Jak to miło znowu oglądać twoje miniaturowe arcydzieła. Przyznam szczerze, że brakowało mi twoich postów i trzymam cię za słowo, że będą pojawiały się częściej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, ja jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pracami, u mnie to samo pojawiam się i znikam, a wakacje twórczości niestety nie służą, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Helo Gosia,
    Witamy z powrotem! To są po prostu piękne. Wspaniałe dekoracje jesień!
    Big przytulić,
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  4. me alegro de verte por aqui de nuevo, las vacaciones suelen trastornar nuestra vida y afecta a nuestros hobbies, ese suelo esta muy bien

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, tak bardzo się cieszę, że wróciłaś na bloga :-) Oby coraz dłuższe, często deszczowe, jesienne wieczory dały nam wszystkim więcej czasu na miniaturki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Es muy agradable tenerte por aquí de nuevo y poder ver tus preciosas miniaturas!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Gosia, welcome back :D! I've also seen your pictures of the wreath and the apple tree in the latest edition of The Dolls House Nederland, congratulations :)! Did you have a good summer? Yes, real life can be very hectic, I know! I hope we can soon enjoy again of your new works/projects ;)!
    Hugs, Ilona

    OdpowiedzUsuń
  8. ¡Bienvenida! Será estupendo volver a ver tus minis. Bonitas fotos, pero nos dejas con ganas de ver más

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prawdziwe :) Przeurocze :) Robi piękny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłabyś zrobic na cos tutorial? Ten o różach byl bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki serdeczne :) Pewnie, że zrobię tutorial. Nawet już mam coś na myśli. Zobaczymy, czy Wam się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Esta lleno de encanto, yo sigo luchando para hacer rosas como las tullas pero nada no me salen.
    Un abrazo.
    Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej! Na początku zaglądałem codziennie aby zobaczyć czy nie ma postu ostatnio nie wchodziłem tu od wieków ale coś mi mówiło ze będzie post i jest. Super i mam nadzieje widzieć cie tu często pełną pomysłów.
    MichałTwardowski

    OdpowiedzUsuń
  14. zaintrygowała mnie ta ławeczka
    z kutym zdobieniem :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...