niedziela, 24 czerwca 2012

Inspirujący Jamie / Jamie inspiring

Kiedy brakuje mi pomysłów na miniaturowe jedzenie, zwykle wystarczy, że obejrzę sobie kilka odcinków któregoś z programów Jamiego Olivera, Gordona Ramsaya, albo Nigelli Lawson. Tak też było tym razem. Jamie przygotował guacamole, które podał z płaskimi chlebkami pita, a ja już wiedziałam, że właśnie to muszę stworzyć w miniaturze. Projekt powstał dla DollsHouse Nederlanden i można go zobaczyć w lipcowym numerze wraz z instrukcjami wykonania.
Mam nadzieję,że wszyscy mieliście tak udany słoneczny weekend, jak ja. Pozdrawiam.

Whenever I suffer from lack of miniature food ideas I turn on one of Jamie Oliver's, Gordon Ramsay's or Nigella Lawson's cooking programs. It was so this time. Jamie prepared some guacamole which he served with  pita breads and I knew I had to make these in miniature. The project was done for DollsHouse Nederlanden and can be seen in the July eddition together with the instructions.
Hope everyone had such a nice sunny weekend as I did.




 

1 komentarz:

  1. I'm so glad to explore your blog.Love your miniatures. I'm your follower!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...